NOT A MEMBER YET?

Sign up in seconds, it's 100% FREE!

Get instant access to the world's top live camgirls! Sign up for free today!

SIGN UP FOR FREE

Login to the CamWithHer Cams Section

The first and best high end cam site featuring the hottest live camgirls!

Stay Logged In

New Registration / Forgot Password? / Help

Blog- Danni Davis

0

By danni davis / 8 years ago / In: Entertainment , P-Chats , Updates

danni davis

danni davis

heyyyyyyyy,

Gosh im soooo behind on writing blogs……soooo sorry!!! haha first of all i forgot my login and 2nd…ive never really been one to write down my feelings and thoughts.  I tried diarys out as a kid but never really stuck to one…..so here goes nothing hehe.

Im SO excited about labor day weekend! I have Friday and Monday off so you all will probably catch me on during those days as well!! I dont really have anything too specific planned yet……prob getting together with some friends and cooking out…mmmm i loveeee grilling out!!!

Other than that not too much is new with me, I got my connection fixed so I have started being more online again which im so excited about.  I think thats probably what frusterates me more than anything is pc probs.  LOL im not very computer savvy so the littlest thing seems complicated x10!!!

Today I went to this new grocery store they just put up and got all these new kinds of food to try out and one of my friends gave me a recipe how to make taco dip…….OMG!!! i never knew how easy it is!!! Its so ridicuously easy and i loveeeee taco dip so i made a big batch of it tonight!! LUV IT!!!! Im such a snacker!! I could seriously snack all day long……haha thats prob a bad thing usually i eat pretty healthy though and have a ridiculously fast metabolism.

omg and last night i rented What Happens IN Vegas!!!! I absolutely lovedddddd that movie, everyone i talked to said it wasnt as good as they thought it was gonna be, so i kinda expected it to suck. But i loved it!!! I thought it was such a cute funny movie…I wanna go buy it now haha.

Well I will Keep in touch soon everyone

Remember that thru Labor Day I have my Cheap Chats going: CamWIthHer $4.99 VIPS and NudeAdultCams $4.99 private chats SO dont miss out 🙂

xoxo

Danni Davis


Like this:
Loading...